2013. december 29., vasárnap

15.fejezet-"Nézhetek korhatáros filmeket!"(18)

Sziasztok!!!
Köszönjük, hogy látogassátok a blogot!!!!!
Utólag is boldog karácsonyt!!!
Jó olvasást!!!

Emily: (az a reggel amikor a többieket börtönbe zárták)
Ahogy beértem a munkahelyemre az én nagy örömömre megint kiszúrt magának a főnök felesége. Egyre jobban utálom azt a nőt, de muszáj maradnom hiszen a fizetésem nagyon jó.
-Em........Em.........Emma.-kiabált.
-Emily vagyok. Miben segíthetek?
-Van neked egy feladatom. El kéne menned elhozni a tisztítóból a ruháimat. Mondjuk lehet olyat kéne választanom aki tartott már a kezében ilyen drága ruhákat.
-Szabad tudnom hogy miért szívja mindig a vérem?
-Tudom hogy ráakarsz hajtani a férjemre, ki ne hajtana rá? Olyan jóképű, szexy, a szerszáma egyszerűen mennyei.....
-Kérem ne folytassa!!! Úgy gondolom ez nem tartozik rám, különben is honnan veszi ezt a hülyeséget? Boldog kapcsolatban élek már 3 hónapja.
-Igazán? Csodálom hogy van olyan férfi aki képes téged elviselni.
-Asszonyom, akkor most elmenjek a ruhákért vagy sem?
-Inkább ne! A végén még elejtenéd őket.
-Akkor ha nem haragszik most mennem kell, már elkezdődött a munkaidőm.
Ezzel sarkon fordultam és otthagytam. Mit képzel ez a nő magáról? Ki ő hogy folyton kritizáljon engem? Nem sikerült többet puffognom ugyanis telt ház volt. Felvettem a rendeléseket, majd a konyhában leadtam őket mert nem készíthetem el az ételeket. Az italokat kivittem, majd megnyugodva láttam hogy minden vendég megkapta amit kért. Gondolataim a holnapi szülinapomra terelődött. Vajon emlékeznek rá? Végül is lényegtelen hiszen már annak is örülök hogy ismerhetem őket. Viszonylag hamar eltelt ez a nap is, ma nem volt tánc órám ezért elmentem egy kicsit vásárolgatni. Sorba jártam szinte az összes üzletet majd szebbnél szebb ruhákat vásároltam magamnak:


   

Kicsit előre terveztem, mivel decemberben lesz Louis szülinapja ezért az egyik karkötő az övé lesz. Nemsokára megkezdődik a suli is. Ez az utolsó évünk, nagyon kell majd hajtanunk ha szeretnénk majd menni fősulira is. A srácoknak meg még több dolguk lesz, ilyen a sztárok élete :). Elkezdett csörögni a telefonom majd elég érdekes dolgokat hallottam. Az előbb említett jómadarakat barátnőmmel együtt egy börtönben ülnek. Gyorsan visszafordultam majd még egy két dolgot vásároltam és elindultam segíteni nekik.

Harry:
-Na és miért is kerültetek börtönbe? Tudjátok mit? Inkább otthon mondjátok el-mondta Em.
Elindultunk haza. Síri csönd és hullaszag volt, de tényleg a galamb kakitól! Haza értünk, majd mindenki elkezdett röhögni kivétel Em. Ő kemény zsarut játszott! Ültünk a kanapén megszeppenve.
-Én még kisgyerek vagyok ne bántson rendőr néni!-mondta sírást színlelve Louis.
Emily bár, hogy igyekezett kiszedni belőlünk hogy mi történt, nem sikerült neki. Ezek után elmentünk aludni.

Darcy:
Istenem én leszek az első aki felköszönti Emilyt. Rohanni kezdtem ahogy csak tudtam. Elegem volt már, megint akkorát estem, sikerült felnyalnom az egész padlót! Valaki biztos kiöntött valamit és nem takarította fel, vagy csak ennyire béna vagyok? Mindegy benyitottam Emilyhez. Nem éppen arra számítottam hogy egy giga nő és Louis hemperegnek az ágyon. Ekkor arra ébredtem, hogy Harry ráült a fejemre, ezt rendesen benéztem. Most a valóságban rohantam a lányhoz, aki miután kinyitotta a szemét beszívott arccal nézett rám. Oké csak vicceltem, nagyon fáradt volt!
-Boldog 18.-dik születésnapot kívánok!!! Tessék itt az ajándékod.

-De szép, ha jól sejtem az egyik a tiéd. Nagyon szépen köszönöm, de igazán nem kellett volna!
-Igazán nincs mit.- ezután vissza mentem a szobámba és felöltöztem.

Darc ruhája

 Darc sminkje

Darc cipője

Emily:
Tudom hogy örülnöm kéne, de azért vártam hogy a többiek is így keltsenek. Végül is mindegy, gyorsan felöltöztem:

Emily ruhája

Emily cipője

Emily sminkje

Emily haja

Ezután lementem reggelizni. Darcy már elment itthonról. Nem is köszönt pedig mindig szokott. Lou és Harry még csak annyit se mondtak hogy szia. Mikor beértem a munka helyemre a főnököm mosolygott rám mint a vad alma, majd Darcy jött ki az irodájából. Na szép, és még az a szajha hiszi azt hogy el akarom venni a férjét.
-Szia Darc! Te meg mit keresel itt?
-Ja csak beugrottam egy kávéra!-mondta Darc és már rohant is.
Ez nagyon bűzlik, az irodában kávézott?  Ma különösen sokan voltak a kávézóban, 2-kor indultam haza. A főnököm bent sem volt, pedig mindig itt van, legalább addig, amíg én is. Beléptem a házba, csend volt senki sem volt otthon. Felmentem a szobámba és felhívtam anyut. Ő csak nem felejtette el a szülinapom.
-Szia anyu!
-Szia drágaságom! Mi újság?
-Semmi. Minden rendben van.
-Akkor hogy-hogy felhívtál?
-Már lényegtelen, szeretlek anyu, szia!
-Én is szeretlek kincsem, puszillak!
Eldőltem az ágyamon majd kicsordultak a szememből az első könnyek. Elkezdtem zenét hallgatni, ez már kis korom óta megnyugtatott. Egy kis idő múlva haza ért Darcy és feljött hozzám.
-Sziaaaaaa! Ma divat bemutatóm lesz öltözz valami szép estélyibe!!!- mosolygott.
-Oké deee...
-Nincs de! Igyekezz!Sietnünk kell ha nem akarunk elkésni!!!

Darcy:
Istenem elhitte hogy mindenki elfelejtette a szülinapját. Olyan boci fejet vágott szegénykém és mintha sírt is volna. Nem kérdeztem rá, hogy azt higgye, hogy nem vettem észre semmit. Gyorsan felöltöztem. Valami egyszerűbb csúnyább ruhát akartam keresni, hogy Emily csillogjon legjobban. Remélem összejött!!!

Darcy ruhája
Darc cipője
Darc sminkje
Darc haja
Emily:
Darcy most kicsit furcsa számomra, mindig csap nekem partit ahol én vagyok a középpontban. Ne értsétek félre, nincs feltűnési viszketegségem, de ezen a napon szeretném ha rám figyelnének. Ez viszont fontos neki ezért felöltözök, elmegyek és vele együtt örülök.

Emily ruhája
Emily cipője
Em sminkje
Emily haja
Em körmei

Ezt követően lementem ahol Harry, Darcy és Louis már az ajtó előtt álltak! Meglepődtem, hogy Lou is elkészült pedig ő aztán sokáig szokott tollászkodni. Ekkor az említett hátradőlt mint egy darab fa. 
-Hahó mi van? Louis!!!
-Semmi........csak...... olyan...... sexy vagy hogy nem kaptam levegőt szó szerint, és a cipőd csodálatos.
-Köszi!- Nyerítést hallottam, majd kinéztem az ablakon. Istenem egy hintó állt kint.
-Jaj de szép, de itt nem lehet vele közlekedni!
-Lezárattuk az utat!- mondták lazán vállukat megrántva, mintha ez olyan természetes lenne.
-Biztos mindenki észre veszi hogy a legtehetségesebb divattervező mivel jött!-mondta Darcy.
-Persze persze.


Emlékszem mikor falun laktam mennyire szerettem a lovakat és kocsikázni. Ez olyan romantikus volt.
-Hey szerintem rossz felé megyünk!-mondtam
-Nem, csak hátulról megyünk úgy gyorsabb!- Harry
-Ja oké!
-Megérkeztünk!-szólt a kocsis.
De nem a divat stúdió előtt álltunk meg hanem egy hatalmas gyönyörű ház előtt!

A rejtélyes ház
Medence

-De ez mi csoda?
-Gyere nézz szét majd meglátod!
-Ne szórakozzatok mondjátok meg most!!!
-A szülinapi ajándékod!
-Te jó ég, ez csak nem a tánc stúdió amit Darcyval akartunk?
-De, ez a mi ajándékunk neked!- mondta Liam, Zayn és Niall.
-Nagyon-nagyon köszönöm!
Elkezdett potyogni a könnyem, annyira boldog voltam. Egyszerűen hihetetlen!
-Mennyünk nézzünk szét.

Darc irodája
Emily irodája
-De szép köszönöm nagyon, nagyon.
Egy csokor virág állt a sarokban.

Emily csokra 
-Köszönöm Louis! Ugye ezt tőled kaptam?
-Hát persze kicsim! 
Majd tovább nézelődtünk.

Tánc terem

Tánc teremből rengeteg volt, na jó nem rengeteg hanem 5, de mindegyik gyönyörű volt. Körül voltak kerítve tükörrel, néhol bordásfal is volt. Majd az előtérben megláttam egy csodás ajándékot!
-De aranyos. Ez kitől van?
-Tőlem!- mondta Louis.
-Köszönöm!- majd megcsókoltam.




-Tessék ezt tőlem kapod!-mondta Darc.


-Ezt én terveztem remélem tetszik, na és szereztem hozzá  kiegészítőt is!
-Jaj ez gyönyörű köszönöm, ennyi tortát szerintetek meg fogunk enni?
-Majd kiderül.


-Szerintem az én ajándékom okoz majd a legtöbb örömet!
Egy kicsit megijesztett Hazza sunyi mosolya, de az ajándékát mikor megláttam aprócska szívrohamot kaptam: 



A meglepődöttségtől földhöz vágtam és nyekkenő hangot adott ki. Ezért lett a neve Nyekk. Utálom a macskákat, nem nagyon örültem neki, de volt stílusa a cicának és elég viccesen nézett ki. A torta viszont nem lepett meg. Lementünk az előtérbe ahol majd a diákok pihenhetnek, a mögötte lévő székeknél pedig a büfé van.


Hirtelen egy csomóan előbújtak.
-Meglepetés!-kiabálták.
Ott volt mindenki aki számomra fontos a szüleim, a barátaim és az unokatestvéreim. Ezután anyu jött oda hozzám.
-Boldog születésnapot kicsim!-mondta közben át nyújtott egy lapos csomagot apuval együtt.

Emily szülei
(anyja: Carly Skinner, apja: Andrew Skinner)
A nagyi régi ékszere
(ezt kapta szülinapjára)


-Ez nagyon szép, köszönöm!
Életemben nem láttam ilyen csicsás ékszert. Hova fogom ezt felvenni? Ekkor olyan valakit láttam akire nem számítottam, a bátyámat Aaront. Már évek óta nem tartom vele a kapcsolatot, mindig bajkeverő volt.
-Boldog szülinapot Lily!
-Köszönöm, de te hogy-hogy itt vagy?
-Ugye nem gondoltad hogy kihagyom ezt a jeles eseményt? Tessék ezt neked hoztam!

Em bátyja
(Aaron Skinner)
És az ajándéka

-Köszönöm, már úgy is kellett egy másik! Sokat változtál, rég láttalak.
-Háát igen, Te pedig kész nő lettél!
Nagyon hasonlít Zayn-re, vajon miért? Gondolkoztam ezen, majd megkérdeztem  Zayntől. Nem tudott válaszolni de nagyon meglepődött. Azt hitte a tesóm átplasztikáztatta magát, de nem. Ezután anyuékkal beszéltem erről.
-Hogy hívják a szüleid Zayn?- anyu 
-Anyu: Tricia Malik, apu: Yaser Malik!
-Istenem Tricia  Malik az én húgom csak nem tartom vele a kapcsolatot!!-örvendezett anyu, nekem meg leesett az állam e mondat hallatán.
-Komolyan? 
-Igen!
-Akkor én és Zayn unokatesók vagyunk?
-Igen!
-Istenem, de boldog vagyok!!!-sikítottam örömömben. Zayn csak mosolygott majd megölelt.
-De anyu, hogy-hogy nem tudtad, hogy ő a keresztfiad? Ennyire nem törődtél a húgoddal? Miért? Már régóta ismerném Zaynt, sokkal boldogabb lettem volna!
-Hááát mert...-anyu csak dadogott.
-Lényegtelen Em, mostantól számíthatunk egymásra és ez a lényeg.-Zayn
-Hát persze Zayn. Nem tudom felfogni.
Most az unokatesóm köszöntött fel, Naty Skinner. Átadta az ajándékát és mondta, hogy Martin az öccse nem tudott eljönni. Ezt mondjuk sajnáltam, mert Martin nagyon vicces kisfiú.



Ezután a kereszt szüleim köszöntöttek fel, Bella és Ben meg a legkisebb unokahúgom aki még csak baba, Hanna.

Ezen kívül kaptam még virágot és bizsukat is, meg egy nagyon aranyos cipőt.


Hirtelen a főnökömet és a feleségét láttam meg: "Miss Ribancot". 
-Boldog szülinapot Emily!-mondta a főnököm, a nő meg csak vicsorgott. Ekkor Darcy odajött hozzám.
-Tessék hoztunk neked egy márkás ruhát, hogy ne csak rongyokba járj.-mondta.
Ekkor Darcy a szemembe nézett, már tudtam mi lesz. Meg fogtuk a haját és kirángattuk. Egy kicsit sikongatott de nem nagyon foglalkoztunk vele. Néhány száz hajszálát elveszítette de megérdemelte. A főnököm ott maradt és odaadta a ruhát, nem védte meg a feleségét sőt majdnem elnevette magát a látottakon de azért tartotta magát.


-Én választottam remélem tetszik!
-Igen ez nagyon szép. Köszönöm szépen, de igazán nem kellett volna!- közben megöleltem.
Ekkor vettem észre hogy az estélyen paparazik is vannak, dee ennél rosszabb következett, apu beszédet kezdett mondani!

"Drága kislányom!
Gratulálok a 18. születésnapodhoz! Úgy érzem ideje néhány dolgot elmondanom. Nagyon szimpatikus a barátod, helyes, sikeres, jó srác! De ha b@sztok használjatok óvszert mert nem akarok még nagypapa lenni! Csak ennyit akartam! Ja és adok is egy óvszert hogy el ne felejtsd!"

Halálra égetett, majd lesült a fejemről a bőr! Ráadásul holnap már a TV-ben is benne lesz. Ezt még nagyon megkeserüli. Oldalra néztem és láttam Lou egyre vörösödő arcát ahogy próbál elbújni Niall háta mögött. Sajnáltam, de azért azt be kell vallani hogy nagyon vicces volt. Ezután 12-ig táncoltunk, buliztunk, maid hazamentünk.
-Mi tetszett legjobban ebben a napban?- Darcy
-Mától nézhetek korhatáros filmeket!!!!
-Hahaha. Sok  sikert az estéhez!-súgta a fülembe.
Nem értettem mért mondja. Bementem a fürdőbe, és ez fogadott:

(a ruha és nem a csaj)
Kezdtem érteni mire mondta ezt Darcy. Mikor kiléptem a fürdőből majdnem szívinfarktust kaptam, Lou feküdt a rózsákkal hintett ágyamon egy szál répás gatyában!


-Miért nézel ilyen ijedten?-kérdezte Louis.
-Hát nem éppen erre számítottam!
-Szűz vagy még?
-Igen!- arcom pillanatok alatt rák vörös lett.
-Gyere ide!
Félve és minél lassabban odamentem. Megölelt, majd elkezdte csókolgatni a nyakamat közben simogatott. Óvatosan levette a felsőmet és puszikat adott a hasamra. Ezt követően levette a nadrágom, de az ajkaink nem váltak el egy pillanatig sem. Ekkor benyitott Hazz. Felkaptam valamit ahogy Louis is. Legalább 2 óra hosszáig ott beszélgetett velünk. Barátom már nagyon mérges volt. Végre göndörke elindult és így köszönt el:
-Bocsi hogy nem hagytalak titeket nyugodtan szeretkezni!- kilépett az ajtón. Lou odarohant és kulcsra zárta. Itt már a pillangók nagyon gyorsan repkedtek a hasamban. Visszaérve kiakarta kapcsolni a melltartóm.
-Bocsi....de.... most lemegyek egy pillanatra!-mondtam.
A konyhában Darcy volt. Reméltem hogy ő lesz itt és nem megint Harry.
-Te mit keresel itt? Nem Louval kéne fent lenned?
-Félek milyen lesz! Fájni fog? Egyáltalán ő az igazi? Vagy nem? Annyi kétség van bennem.
-Ne legyen ezzel kapcsolatban, csak megsérted az önbecsülését! Menj, vedd fel azt a sexy alsóneműt, és ne félj semmitől. Vigyázni fog rád!
-Köszönöm!- ekkor rohanni kezdtem vissza a szobába.
Mikor felértem Louis alvást színlelt. Felvettem az alsó neműt és megcsókoltam, de ő még durcizott! A többi megsejthetitek! ;)

3 megjegyzés:

  1. Szia,érdekelne hogy a utolsó képet hol találtad mert én sehol nem találom pedig jó kis ruci,kérlek segíts köszi. ;)

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Szia, pontosan már nem emlékszem de valamelyik facebook-os Moda oldalról szedtem :)

      Törlés