2014. január 12., vasárnap

17.fejezet-Vége?

Sziasztok!
Köszönjük az 1700. oldalmegjelenítést is!!!:) Komi? Pipa?
Előre szólok lehet csúszik a kövi rész mert jövő hétvégén felvételizünk! Előre is bocsi!!!
Jó olvasást!

Darcy:
Ezek után Emily és én boldogan mentünk haza!!!:) Otthon már Harry és Louis vártak minket, elég mérgesen néztek ránk! 
-Hol jártatok?-kérdezte Hazza.
-Semmi közöd hozzá!-válaszoltam mert olyan búnkon kérdezte. 
-Csak nem jobbat találtál mint én?-kérdezte Hazz mérgesen.
-Sajnos még nem, de talán éppen ideje lenne!
Az előző barátom nagyon féltékeny típus volt. Minden pillanatban megfigyelte mit csinálok, kivel beszélek és hogy hova megyek. Emiatt most már nem bírom elviselni ha számon kérik rajtam hol jártam! Felszaladtam a szobámba, Emily nem válaszolt a kérdésre csak velem tartott. Ő nem húzta fel magát rajta, de válaszra nem méltatta, inkább csak felmentünk átöltözni.



Emily ruhája
Emily sminkje
Darcy ruhája
Darcy kabátja

Ekkor Harry kopogott, komolyan mint egy feldühödött állat.
-Engedj be! Mit képzelsz magadról hogy nem engedsz be?!-üvöltött.
-Nyitva van az ajtó, bocs, hogy nem nyitom ki őfelsége előtt!
-Hová mész most meg, nem elég hogy teljesen leégettél az egész világ előtt? Anyám előtt! Teljesen tönkretetted és felforgattad az életemet! Most még végig se hallgatsz! 
-Képzeld dolgozni megyek, valakinek azt is kell!
-Ez csak azért van mert nem vagy olyan tehetséges és sikeres mint én hanem csak egy lúzer!
-Te mondod nekem, hogy sz@rt se érek! Tudod mit igazad van, de nálad nagyobb rohadékot még életemben nem láttam! Te keseregsz közben úgy élsz mint egy király!
-Nem mintha te nem úgy élnél!
-Igen, most olyan színvonalon, de nem úgy! Most pedig megyek dolgozni!-mondtam majd becsaptam magam után az ajtót.
Halottam, hogy még kiabált utánam valamit, de én fogtam egy taxit és mentem is dolgozni! Nem sírtam 10 éve. Megfogadtam hogy nem sírok olyan miatt, aki nem érdemli meg ezt, egyszer megszegtem. Nem tudom Harry hogy képzelete, hogy így beszélhet velem! Mindjárt kezdődik a suli és szóltam a főnökömnek, hogy csak délután 14:00-tól 16:00-ig tudok bent lenni és beleegyezett, ennek nagyon örültem.Ma szokásosnál előbb hazamentem mert Emel még el kellett mennünk a tankönyveinkért meg meg kellett vennünk a füzeteket, tollakat. 12:00-kor már haza is értem!

Eközben Emily:
Szomorú vagyok, hogy Louis haragszik rám, bár ő nem mondott semmit, de láttam a szemében! Kicsit megkönnyeztem ezt az egész helyzetet, tudom hogy tegnap hibáztam. Jóvá tettem és ők is szoktak hibázni akkor meg mért csinálják ezt? Ekkor azt halottam hogy Darcy és Harry vitatkoztak! Szívem szerint kimentem volna a folyosóra és jól leb@sztam volna Harryt, de nem szólhattam bele. Ez az ő dolguk. Kopogtattak, Louis volt az.
-Szia kicsim! Csak szeretném hogy tudd nem haragszom rád! Te rám,?
-Szia, nem, de nem értem! Vagyis igen de.....
-Felhívott anyu és elmesélte hogy bocsánatot kértél tőle! Nagyon hálás vagyok! Nagyon szeretlek!
-Én is!- majd megcsókoltuk egymást. 
-Elmegyünk vásárolni? Nincs itthon répa!-kérdezte Loui.
-Igeen, de nem csak répa kell!
A boltban vettünk 5kg répát, és még sok egészségtelen dolgot! 
Egyszerre értünk haza Darcyval. Ő felment a szobába és mi is meg beszéltük, hogy egy óra múlva indulunk a könyvekért meg a többi szükséges dologért! 

Darcy:
Mikor beléptem a szobába Harry mérgesen várt!
-Nem szégyelled magad? Amiért megaláztál, amiért tönkre tetted a napom te rohadék!
-Neked is szia Harry! Képzeld nem mert nem csak én hibázok hanem te is! Igen nem viselkedtem kifogástalanul, de mindig is tudtad hogy nem vagyok tökéletes, minek jöttél össze velem ha ez zavar?
-Fogalmam sincs talán azért mert egy hülye f@sz voltam! Mindig kifogom az ilyen kis haszonlesőket!
-Tényleg az vagyok?
-Igen! Itt élsz az én házamba, az én szobámban! Érted, az enyémben! Nem is értem mért nem tűnt fel hogy csak kihasználsz!
-Rendben, ennyi volt a mondandód?
-Igen!!!
-Nekem nem! Én még azt tenném hozzá hogy akkor vége!-eközben felpofoztam Harryt. Biztos fájt neki hisz boxoló vagyok, de lesz@rom! Az ő szavai jobban fájtak mintha tőrt döftek volna a szívembe. Ezt nem tűröm! Hogy én haszonleső és kihasználós? Na neee! Soha nem használtam ki senkit, nem kértem hogy vegyenek négyünknek házat, de vettek! Amúgy meg napi 8 órában dolgozom még mit akar? Én nem vagyok sztár, nem annyit keresek mint ő, de mindent megteszek hogy sok pénzt keressek! Nagyon büszke vagyok, ilyen sértést nem engedek meg! Ezért fogtam magam összepakoltam a holmimat és elmentem! Megszálltam egy hotelben! Út közben kicsordult a könnyem, talán ennyi volt? Kérdeztem magamtól. Én miért csak eddig lehettem igazán boldog? Ezután összeszedtem magam és elmentem Emilyhez, hogy elmehessünk a sulis cuccokért! 
-Hol voltál? Nem találtalak sehol sem!-kérdezte Emily.
-Elköltöztem!
-Miii? Véglegesen?
-Igen! Sajnálom, hogy itt kell hagynalak! 
-De miért?
-Én és Harry nem bírnánk sokáig. én én vagyok egy hétköznapi lány, ő meg ő egy sztár! Ez sosem fog változni!
-Ez a mi esetünkben is így van!
-De ő utalt erősen erre, amíg Louist nem érdekli! Egy Hotelban szálltam meg majd megadom a címét! Induljunk a suliba a könyvekért!
-Irány a High Shcool! 

Emily:
Nagyon kiborultam, szívem szerint sírtam volna, de tudom hogy Darcy még sz@rabbul van mint én. Nem akartam még jobban elkeseríteni azzal hogy sírok! De sok év után először nem fogunk együtt élni és kitudja meddig? Nem lesz velem minden nap, nem ad tanácsokat amik segítenek, olyat se amik sz@rra se jók! Nem rángat bele hülyeségekbe! Nem tud ki állni mellettem minden pillanatban, és nem tudom elképzelni nélküle az életem!!! Már éreztem hogy a könnycseppek mindjárt végig folynak az arcomon, ezért letöröltem, szerencsére Darcy nem vette észre! Megérkeztünk a suliba. Ott mindenki kitűnő örömmel köszöntött minket főleg Carl bácsi!:) 
-Jó napot lányok! Csak nem jöttetek a könyvekért?
-Jó napot tanár úr! De igen!
-Akkor adom is! Tessék!
-Köszönjük! Viszlát!!!
-Viszlát! Ja az év nyitó 8:00-kor kezdődik!
-Oké, rendben! Itt leszünk!
Ezután elmentünk füzeteket, tollakat venni. Egy életre kivásároltuk magunkat, most pedig haza mentünk!
-Nem jössz be?
-Bocsi, de nem szeretném látni Harryt! Tessék itt a címem gyere bármikor! Majd keresek albérletet de egyenlőre itt lakom!
-Oké, de pontosan miért hagytad el Harryt?
-Mindegy! Nem számít!
-De igen!
-Bocsi de most megyek! Szia!
-Szia!
Vissza akartam tartani, fogni, beráncigálni és bezárni! De nem tehettem, ez az ő döntése volt. Bementem és láttam, hogy Harry ott ül a fotelban és fagyasztott borsót tesz az arcához!
-Szia! Em te nem tartottál a kis r*banc barátnőddel?
Erre oda mentem és teljes erőmmel felpofoztam. Szívesen agyon vertem volna. Nem elég, hogy miatta elment Darcy de még szemétkedik is? Ő volt az egyik kedvenc banda tagom, de most csalódtam benne! Hogy képzelte hogy ilyet mond? Fel siettem a szobámba mielőtt olyat mondok amit megbánok. Esteledett Louisszal lementünk vacsorázni. Harry ült előttem. Mikor megláttam, már akkor csúnyán néztem. De mikor elkezdte becsmérelni a barátnőm, felszaladtam és lefürödtem. Mentem is aludni. Halottam ahogy leb@ssza a fejét Louis. Ezután feljött hozzám. 
-Jól vagy drágám?
-Hááát?
-Hülye kérdés volt. Mennyire vagy sz@rul ?
-Nagyon!
-Sajnálom nem is értem mi történt! Nagyon örülök hogy mi még együtt vagyunk. Na de most megfürdök.
-Oké én meg megpróbálok aludni.
Sikerült elaludnom de 1 órakor felébredtem. Elkezdtem hangosan sírni!
-Mi baj van?-kérdezte Louis.
-Mit keresek én itt? Nekem Darcy mellett lenne a helyem?! Bocsi de mennem kell! Holnap már itt alszok de szüksége van még most rám!
-Jól van holnap is itt aludhatsz de ma már inkább ne! 
-Jé, ma már holnap van?
-Igen, bár ez roppant értelmes volt. Elvigyelek?
-Igen!
Ezután indultunk Darcyhoz, most nagyon hálás voltam Louisnak. Ő a világ legmegértőbb pasija. Magammal vittem a másnapra szükséges cuccokat.
-Szia Darcy!
-Sziasztok! Mit kerestek ti itt?
-Ma itt alszok nálad.
-De erre igazán nincs szükség!
-Ez nem kérdés volt.
-Akkor gyere beljebb!
-Sziasztok!-köszönt el tőlünk Louis majd mi is köszöntünk.
Ezután kiöntötte nekem a szívét Darcy és torka szakadtából sírt. Én is sírtam vele. Nem sokat aludtunk de reggel már készülődnünk is kellett a suliba. Már kicsit jobb hangulata volt és nekem is. Amikor fogat mostunk nekem leesett a gyűrűm a mosdóba, Darc meg ráköpött egy nagyot. Ezt egy csomó ideig röhögte. No meg azt ahogy kivettem egy légycsapóval. Roppant találékony vagyok mi? Ezután felöltöztünk, smink stb.

Em ruhája

Emily sminkje
Em magassarkúja
Em körmei
Em haja
Darc ruhája

Darc sminkje
Darcy magassarkúja
Darc haja
Dary körmei

Ezután indultunk az évnyitóra, rém unalmas volt. Magyarázott sok hülyeséget az igazgató, de több mint egy órás volt, majd elaludtam rajta.Magyarázta hogy büszke a diákokra meg hogy szurkol a végzősöknek az érettségi miatt. Körülbelül ennyit jegyeztem meg belőle. Ezután már kezdődött a tanulás persze előtte át öltöztünk.

Em ruhája
Emily cipője
Darc ruhája
Darcy cipője

Az első óránk Carl bácsival volt. Ma a szerv átültetések fontosságáról és menetéről beszélt. Levetített egy szív átültetést. Az egyik helyes srác lehányta Darcy csukáját.(: Majd szét röhögtem a belem pedig azt nem transzplantálják!XDD Ezután matek következett. Nagyon érdekes volt, egyenleteket vettük! Darcy végig aludta az egészet már kezdtem érteni mért nem érti sose a matek lecót. Majd volt még két magyarunk meg fizika, kémia kettő ezután mehettünk haza. Utánunk futott az a srác aki lerókázta Darcy cipőjét, bocsánatot kért és megadta a telefonszámát. Darc nem akarta elfogadni de végül mégis sikerült odaadnia, majd a hotelba mentünk együtt megírtuk a házit ezután indult dolgozni, én meg haza mentem. Otthon Louis és Harry beszélgetett én meg pont meg halottam "véletlenül"!
-Nagyon megbántam amit mondtam Darcynak. Bárcsak visszakaphatnám!
-Bocsánatot kérsz tőle?

2 megjegyzés: